Jak vše probíhá

Dříve, než nás oslovíte s požadavkem na úklid Vaší firmy :

Jaký je Váš požadavek a s čím Vám pomůžeme.

V první fázi komunikace bychom Vás chtěli požádat o sdělení místa, hrubého odhadu ploch v m2 a také četnosti úklidu, nebo jednotlivých intervalů Vámi vybraných služeb.

Nejlepší forma zjištění Vašich požadavků na jakoukoliv službu z našeho portfolia, je pomocí e-mailu.

Domluva a zaslání informací je obsáhlejší,a proto jsme schopni konkrétně vyhovět Vašim požadavkům.

Další možností kontaktu je samozřejmě telefonický hovor.

 

Osobní schůzka a prohlídka Vaší firmy, budovy, nemovistosti nebo domácnosti :

Preferujeme osobní přístup a jednání. Před zahájením Vámi vybraného pracovního úkonu nebo zahájením pravidelného úklidu předchází schůzka k prohlídce.

Na ní se navzájem lépe seznámíme a konkretizujeme si naši spolupráci.

 

V případě Vašeho zájmu a obdržení Vaší poptávky :

V nejkratší časové linii od nás obdržíte odpověď - ať už pomocí e-mailu, nebo telefonu. V ní Vám konkretizujeme co úklid zahrnuje a v případě zájmu sdělíme i předpokládanou cenu.V poslední fázi dotáhneme detaily do konečné podoby a dojednáváme konečné podmínky.

 

           

           

Proč si vybrat ZLÍNJUST

 

 Jsme flexibilní

  • do úklidu se můžeme klidně pustit třeba i zítra. Čas úklidu přizpůsobíme Vašim potřebám.

 

Dlouholeté zkušenosti

  •  našich úklidových služeb využívají velké společnosti Zlínského kraje i jednotlivé domácnosti

 

Profesionální služby

  • používáme průmyslovou chemii a profesionální úklidové stroje

 

Jsme pojištění

  • využíváme pojištění u společnosti Kooperativa